Pradmenų programa

Susipažinkite su išsamia Amber CrossFit pradmenų programa.

Pirmoji pradmenų treniruotę susideda iš šių pratimų junginių:

  • Pritūpimo
  • Atsispaudimo
  • Susilenkimo

Gali pasirodyti jog tai pati paprasčiausia treniruotė, nes mokoma bazinių pratimų, kuriuos visi žino. Tačiau jūs nustebsite, kiek daug dėmesio yra skiriama norint išmokinti taisyklingai atlikti pritūpimą ar atsispaudimą. Šios treniruotės pabaigoje jūsų laukia pirmasis jūsų WOD’as (workout of the day). Kitaip – dienos treniruotė:

Pritūpimas

Atsispaudimai

Susilenkimai

WOD

WOD 1

Dienos treniruotė

10 min AMRAP (As Many Reps As Possible) kuo daugiau pakartojimų, per tam tikrą laiką.

10 Pritūpimų + 10 Atsispaudimų + 10 Susilenkimų.

Antroji pradmenų treniruotę susideda iš sudėtingesnių pratimų. Šios treniruotės metu, mes pirmą kartą į rankas paimame grifą.

Antrosios CrossFit pradmenų treniurotes metu mokinsimės:

  • Mirties traukos
  • Burpio

Grifai mūsų klube yra trijų skirtingų dydžių ir svorių, todėl tinkamą rasite kiekvienas. Prieš dirbant su grifu, mes visko išmokstame su treniruočių pagaliukais, kurie yra skirti lengviau paaiškinti taisyklingą judesį. Šios pradmenų dienos treniruotė susideda iš mirties traukos ir burpio mokymų.

Mirties trauka

Burpee

Trečioji pradmenų treniruotę išsiskiria tuo, jog šios treniruotės metu mes nedarome WOD’o (dienos treniruotės). Nes tai yra viena iš techniškai sudėtingiausių treniruočių, kurios metu mes mokomės Clean (užsimetimo) pratimo. Clean pratimas, apjungia visus pagrindinius CrossFit elementus:

  • greitumą
  • jėgą
  • mobilumą

Šios treniruotės metu mes naudojame pasunkintus gimnastinius kamuolius, lazdelę ir grifą. Su visomis šiomis priemonėmis stengiamės išmokti Clean technikos ir įvairių šio pratimo variacijų.

Clean

Ketvirtoji pradmenų treniruotę susideda iš mokymosi svorį stumti virš galvos apjungiant visas prieš tai išmoktas treniruotes. Pagrindiniai pratimai kuriuos mokysimės šios treniruotės metu tai:

  • spaudimas nuo pečių
  • spaudimas su padavimu
  • spaudimas žirklutėmis

Tai labai kompleksinis ir techniškai sudėtingas pratimas.

Spaudimas nuo pečių

Spaudimas su padavimu

Spaudimas žirklutėmis

DU Dvigubi šuoliukai su šokdyne

No WOD

Šios treniruotės metu mes patikrinsime jūsų apatinės kūno dalies jėgą. Prisiminsime ko išmokome per pirmąją pradmenų treniruotėm nes penktoji pradmenų treniruotę susideda iš:

  • Front squat
  • wall ball,
  • box jumps

Wall Ball

Wall Ball

Box Jump

WOD

WOD 5

Dienos treniruotė

FT (For Time) – Laikui

21-15-9

  • wall ball,
  • box jump,
  • sit ups.

Šeštoji ir paskutinė pradmenų treniruotę susideda iš visos informacijos susiteminimo. Šios treniruotės metu apibendrinamos prieš tai buvusios treniruotės ir prisimenami visi išmokti pratimai ir judesiai. Treniruotės gale vyksta diskusijos su treneriu apie tolimesnius jūsų žingsnius. 

WOD

WOD 6

Dienos treniruotė

Fight Gone Bad

-google it 🙂